Data opublikowania wiadomości 05.06.2012
Z logo banku Pekao SA znika żubr. Spółka Unicredit, która jest jego właścicielem zdecydowała o ujednoliceniu marki. Zamiast zwierzątka będzie teraz logo z przekrzywionym numerem jeden na tle czerwonej kropki. Nazwę "Pekao SA" ma zastąpić nazwa "Bank Pekao".Wybór okresu zmian nie jest przypadkowy. Bank jest jednym ze sponsorów UEFA Euro 2012, a nie ma lepszego momentu na reklamy niż mistrzostwa, kiedy przed telewizorami usiądą wszyscy Polacy.Pomimo, że Pekao SA jest bankiem drugim pod względem wielkości w Polsce, może mieć przez zmianę problemy z identyfikacją. Dotychczas od banku PKO BP wyróżniał go żubr. Na rebranding Bank Pekao planuje wydać do końca przyszłego roku 40 milionów złotych. Nowe logo ma się pojawić jeszcze w tym roku w pięciuset oddziałach. Pozostałe pół tysiąca placówek będzie zmieniać logo w 2013 roku.Dodatkowe 10 milionów złotych będzie kosztowała kampania marketingowa związana z rebrandingiem.
Co proponuje Kredytolog:
Bezpłatna strona - wizytówka: twojanazwa.kredytolog.pl
Boks reklamowy na dowolnej stronie - 3 linie tekstu, ikonka, link
Publikacja artykułu w 11 kategoriach branży finansowej
Publikację artykułu należy zamówić poprzez formularz kontaktowy