zaloguj się / zarejestruj się
Kredytolog.pl



Dodaj zlecenie
Wybierz ofertę
Poleć nas
Dodaj zlecenie
 

« powrót do aktualności


Eurobank ukarany za zastraszanie klientów

05.10.2011

UOKiK ukarał Eurobank za niezgodne z prawem odzyskiwanie długów. Urząd uznał, że bank zastraszał i wywierał presję psychiczną na dłużnikach.

Postępowanie w tej sprawie UOKiK wszczął w listopadzie 2009 roku. Ujawniono, że pracownicy banku przez telefon zastraszali dłużników. Jeden z klientów i jego żona odebrali kilka takich telefonów, z których jeden nagrali i wysłali do Radia ZET.

Pan Sławek tłumaczył w nim, że jego rodzina nagle znalazła się w trudnej sytuacji i miała dwumiesięczne zaległości, bo stracił pracę. Bank wcale nie pytał, jak w reklamie "co jeszcze możemy dla ciebie zrobić?".

Usłyszał, że dzieci zabierze mu opieka społeczna i będziecie spać na podłodze. "Będziecie mieć najsmutniejsze Boże Narodzenie jakie mogliście sobie wyobrazić" - groził przez telefon pracownik banku.

Eurobank przeprosił za te słowa. "To nie są łatwe rozmowy, ale pracownik się zagalopował. Takie słowa nie powinny paść” - tłumaczyła wtedy rzeczniczka Eurobanku Alina Stahl.

Decyzją UOKiK Eurobank ma zapłacić ok. 1,2 mln zł kary.

Jak tłumaczy Dyrektor Departamentu PR i Komunikacji Euro Banku Magdalena Suchanek, bank podjął "szereg działań naprawczych, mających na celu natychmiastową eliminację nieprawidłowości". "Bank zaprzestał stosowania niezgodnych z prawem działań" - przyznaje UOKiK.

źródło wiadomości RADIO ZET

 





 
INFORMACJE DLA ZLECENIODAWCY


Informacje dla zleceniodawcy Czy konieczna jest rejestracja w serwisie?
Czy pobierana jest jakaś prowizja?
Czy moje dane będą widoczne w serwisie?
Jak długo czeka się na oferty?

Zlecenia finansowe bez opłat i rejestracji



Opinie o kredytolog.pl
grafika: gate8, programowanie: evasoft