Data opublikowania wiadomości 16.08.2011
Rozwija się sprzedaż polis w supermarketach. O takich usługach myślą kolejne firmy ubezpieczeniowe - donosi "Rzeczpospolita".
- Dotychczas w Tesco oferowaliśmy ubezpieczenia samochodowe i osobowe, teraz poszerzamy ofertę o polisy mieszkaniowe - mówi Agata Wiśniewska-Zaleska z Link4. Jak dowiedział się dziennik, temu kanałowi sprzedaży przygląda się również Liberty Direct i inni ubezpieczyciele.
- Powodzenie inicjatywy w dużej mierze zależy od pogodzenia interesów ubezpieczyciela, jakim jest dotarcie do jak największej liczby klientów i sklepu. Dla hipermarketu kalkulacja jest prosta: czy zarobi więcej na prowizji od sprzedanych polis czy na postawieniu w tym samym miejscu automatu np. do sprzedaży coca-coli - mówi Paweł Zylm, prezes BRE Ubezpieczenia.
Taki sposób dystrybucji ubezpieczeń to znak czasów. - Wraz ze standaryzacją polis dla kierowców, zwłaszcza OC, supermarket będzie dobrym miejscem kontaktu z klientem, który przy okazji zakupów jest gotów też zawrzeć ubezpieczenie - mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.
źródło informacji wp.pl
Co proponuje Kredytolog:
Bezpłatna strona - wizytówka: twojanazwa.kredytolog.pl
Boks reklamowy na dowolnej stronie - 3 linie tekstu, ikonka, link
Publikacja artykułu w 11 kategoriach branży finansowej
Publikację artykułu należy zamówić poprzez formularz kontaktowy