Data opublikowania wiadomości 12.04.2011
Ewolucja marki bez rewolucji. BZ WBK da klientom czas, by się przyzwyczaili do zmian w związku z zakupem przez Santandera.
- Nie planujemy rebrandingu, ale chcemy, żeby coś się ludziom zaczynało z Hiszpanami kojarzyć - mówi Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK. Dodaje, że czerwone elementy zaczną się pojawiać w marketingowym przekazie jego banku. A co poza tym?
Morawiecki przekonuje, że na przejęciu zyskają obie strony. Nowy właściciel daje nowe możliwości, jeśli chodzi o produkty banku.
Jak zapewnił poranny gość Radia PiN, zwolnień nie będzie - wręcz przeciwnie. Bank będzie się rozwijał i geograficznie, i funkcjonalnie.
Wkrótce ruszy też akcja akcja promocyjna, której twarzą będzie aktor Antonio Banderas. Dlaczego nie Penelope Cruz? Cóż, z badań banku wynika, że ma duży elektorat negatywny wśród pań.
Co proponuje Kredytolog:
Bezpłatna strona - wizytówka: twojanazwa.kredytolog.pl
Boks reklamowy na dowolnej stronie - 3 linie tekstu, ikonka, link
Publikacja artykułu w 11 kategoriach branży finansowej
Publikację artykułu należy zamówić poprzez formularz kontaktowy