Data opublikowania wiadomości 03.04.2011
Ruszyła gigantyczna operacja zmiany logo największego polskiego banku. Modernizacja może pochłonąć setki milionów złotych - donosi "Gazeta Wyborcza".
Kilkanaście dni temu bank po cichu wprowadził nowe logo. Na razie głównie na stronie internetowej i niektórych drukach firmowych, ale z czasem pojawi się też ono na szyldach w placówkach - czytamy w "GW".
Zmiany nie są rewolucyjne. Nowa skarbonka jest ciemniejsza - zamiast koloru jasnoniebieskiego użyto ciemnogranatowego. Z kolei kropka nad skarbonką zmieniła kolor z pomarańczowego na czerwony.
Więcej o zmianach w PKO BP i nowej kampanii reklamowej banku w "Gazecie Wyborczej".
Co proponuje Kredytolog:
Bezpłatna strona - wizytówka: twojanazwa.kredytolog.pl
Boks reklamowy na dowolnej stronie - 3 linie tekstu, ikonka, link
Publikacja artykułu w 11 kategoriach branży finansowej
Publikację artykułu należy zamówić poprzez formularz kontaktowy